Blogger Widgets

vineri, 15 mai 2015

Care-i treaba cu maneaua, fratele meu...



Cine poate sa ma lamureasca si pe mine? Sunt nedumerita de ce manelele sunt atat de populare, frateeee! Ca e Hilton, ca e Palazzo, ca e nu mai stiu ce locatie “luxoasa” (bine, atat cat putem noi), maneaua e la mare cautare. Observ ca e la genul feminin – o manea, doua manele – si stiu cum sta treaba cu “bunaciunile”, dar chiar asa? Vazui cu ochii mei cum se ridica lumea puzderie de la mese cand incep niste ritmuri “de un miracol si o minune da da…ingerul meu pazitor ofofof viata mea…o minune mare mare”. Si lasa tot. Si mancarica si bauturica. Cateodata si bucata soata sau sot. Tot. Ca sa se unduiasca tamp de la stanga la dreapta. Barbatii, cu manutele la nivelul pieptului, se clatina de pe un picior pe altul, cateodata degetelele aratand semnul victoriei. Atat, fratele meu.
Am relatzii peste tottttttttt...
Sunt shef declar mafiottttt..
Gaborii n'au nici o probaaaaa...
K's din lumea interlopaaaaaaaaaa.”
VICTORIE!
Fetele se leagana si ele, stanga dreapta, mai danseaza si intre ele. Na, ce sa-i faci…penurie de bipezi cu par pe fata. Probabil ca sunt in al noualea cer ca nu auzi in fiecare zi
Femeie dupa tine mor
Esti regina femeilor
Mare frumusete esti
Tu esti pentru mine esti regina din povesti”.
Mai rar devotament ca asta, soro. Dar, fato, nu uita ca VIP-ul manelist isi indeamna confratii “Hai in vacante / Pe la Saint Tropez / Ia si nevasta da ia si amanta / Ca-i frumoasa viata.” E frumoasa viata…da da.
Si nu pricep cum de barbateii nu prea mai sunt trasi printr-un inel ca vorba “shlagarului”
“ Nu mai mananc nu mai beau
De drag cu tine sa stau
Eu doar pe tine te vreau
Numai pe tine numai pe tine
De foame si sete imi tii
Te vreau si noapte si zi
Fara tine as muri
Eu fara tine as muri…”
Auuuu…Pai, daca esti la dieta din amor, cum de ai ceafa rosie si umflata, gusita si burdihan generos? Pantalonii pusca, camasuta urla de durere…Hmm….Oare frigiderul e prietenul tau cel mai bun? Noaptea? Nu imi dau seama. Am mai vazut ca toti compozitorii, “solistii” si vedetele din respectivul domeniu sunt bine facuti, barosane. Adica, sa ne minta in halul asta? Ar trebui sa fie vineti de durere si suferinta, aproape imbalsamati ca doar  amar si foc la inima mi-ai pus/ De ce ai facut asa ca m-ai distrus…” Aiaiaiaiaiai!!! Inimaaa! Dar ei pleznesc de bine si sanatate. Problema e doar cu corasonul.
O alta chestiuta care ma zapaceste e legata de numele lor. De ce ti-ai pune nume de bebelus (am inteles ca un concetatean este foarte faimos pe plaiurile nuntasilor) si tu esti sosia lui Gargantua? Mai e unul cu nume de aur. Oare nu traieste cu frica in san ca vreun fan va crede ca e literalmente facut din aur si il va fura intr-o zi? Eu nu as pune geana peste geana la gandul asta. Sau sa ai un nume imprumutat din industria alimentara? Bleacs…Eu una nu mi-as dori un nume gen “carnat”. Imaginati-va – Doamna Carnat. Delicios! Sau poate ca asta e si ideea…sa ramana singur pana la moarte sa aiba inspiratie. “Omoara-ma.. Omoara-ma.. perfect mami”. Cum vrei, dragule? Iti recomand cianura. Chiar vei avea o culoare mortala.
Na…dar sunt multi adepti ai genului. Multi nu recunosc, dar v-am vazuuut! Si nu a fost Punk’s si nici candid camera. Si ma simt ca si cum “Astazi plange cerul numai pentru mine/ Plang si ochii mei…”.
Sigur nu sunt obiectiva. Si sigur ar trebui sa respect diversitatea. Dar, in acest caz voi fi o extremista ingrozitoare.
Va salut  de la Frankfurt la Paris” (am inteles ca e faimoasa).
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu