Blogger Widgets

joi, 7 mai 2015

Hai sa 1 Mai...daca feeling



1 Maistii sa faca greva si sa nu citeasca aceasta postare. Ca se vor supara. Si eu nu vreau sa ii supar. Ca sunt simpatici. Si daca doresc, as putea sa fiu eu liderul lor de sindicat. Probabil mi se trage de la sindromul post 1 Mai.
Nu stiu de ce nu mi-a placut ziua asta. 1 Mai muncitoresc. De parca suntem “toti” niste batuti de soarta care muncesc pe branci de dimineata pana seara, morti de oboseala, cu chef de suicid de atata lehamite. Si vine 1 Mai si devin, peste noapte, intrupari ale lui Bolt, cainele superhyper.
Dupa cate am observat simtamintele au fost: feeling mici (“meatrols/mitrols” – suna de parca ar fi ceva spray toxic), feeling mustar, feeling bere, feeling gratar si feeling picnic, feeling padure si mizerie, feeling Vama Veche si Woodstock de Romania, feeling burti la soare, feeling funduri prajite, feeling piei arse (de soare sic), feeling ameteala mare, feeling halci de carne, feeling festiv, feeling barbat, feeling femeie, feeling sad (pe la sfarsitul zilei), feeling ploaie, feeling frig, feeling  carnati, feeling plaja, feeling carbuni, feeling Yeeey sunt liber, feeling beat, feeling doar ametit, feeling mare, feeling de ce am nisip in nari, feeling mi-am pierdut camasa, feeling nu mai am bani, feeling ars, feeling mi-e rau, feeling am dormit la usa cortului? feeling cine-i tipa/tipul asta? Feeling high, feeling liber, feeling prajeala, feeling cum ajung acasa, feeling ceafa de porc, feeling ecologic (in comuniune cu mama natura), feeling 1 Mai, adica.  
Iar eu? Feeling meh…Ca doar de 1 Mai, cand se presupune sa nu misti un deget, toata lumea munceste din greu.  Se lupta cu micii care, pana la sfarsitul zilei, ii doboara oricat de mici ar fi ei. Offf…
Si eu nu am putut fi Bolt anul asta, ci doar Snoopy. Dar tot catel e. Si simte si el.
Va imbratisez dragastos, ca o simtitoare ce sunt.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu