Blogger Widgets

joi, 12 martie 2015

Clubbin' in O City...monkey business



Cred ca risc un pic acum si poate ma trezesc data afara din vreun loc ;) Dar cine face botic dupa ce citeste, nu are simtul umorului deloc.

Pentru ca se apropie week-end-ul si iar incepe treaba cu “Unde iesim?”, sa vedem care sunt cele mai atragatoare locatii/pub-uri/cluburi/crasme/birturi din urbe ;)

“Sub pasaj” este cel mai hot pentru ca acolo se inghesuie toate hotspot-urile si toata viparaia.

1.      Black Eagle – aiaiai. Aici trebuie sa apelezi la cunostinte sa gasesti un loc vineri sau sambata. Daca incerci sa rezervi tu, cu toate ca esti draguta si cat poti tu de politicoasa in fata iceberg-ului de fata din fata, ti se spune scurt ca nu mai sunt locuri, asa ca va recomand sa puneti masinaria in miscare. Aici, cica se invarte lumea “cool”. Poate. Trebuie sa porti fustita clos din piele, o bluzica dantelata si un colier masiv si colorat, preferabil de la Zara. Tipii trebuie sa aiba mustati, barba, niste tatuaje si sa abordeze un aer nonsalant. Trebuie neaparat sa te imprietenesti cu barmanii (se spune ca sunt uber cool). Aperolul este cam apos (poate e varianta super light si nu stiu eu), muzica e on repeat, baia cam mica. In general, acelasi aer, aceleasi fumuri (multe, la propriu si figurat) si aceleasi ritmuri, dar ramane pe pozitii.

2.      Lord’s – aici te simti ca un “lord”. Poate fi chiar cool, dar poate fi si plictisitor cu “melodiile” din trecut si baladele rock. Poti sa vezi tot ce inseamna flora si fauna in Oradea. Baia este super incapatoare, lumea zambeste, nu sunt multe pretentii.

3.      Columbus – mi se pare o corabie naufragiata si nu ma obosesc sa dau pe acolo. Poate ca au nevoie de un rebranding si eu una l-as numi Nautilus.

4.      Edison Pub- e o chestiuta noua, dar, am inteles ca s-a ridicat pe ruinele unui fost bar de manelisti. Prin urmare, voi spune pas. Saracul Edison…de-ar sti el ;)

5.      Green Pub – am fost de cateva ori, dar cred ca este pentru “green” people. Dar se spune ca muzica e buna. Si mai organizeaza si ei cate un party, gen Pin-up party. Nu am inteles de ce aveau ghirlande in jurul gatului la Pin-up party. Hmmm… Betty Boo era toata nuri si zambete si nu ochelari gen geek si machiaj cheap. Sa vedem…

6.      Yellow Submarine e un mare NU din start pentru ca nu vreau sa schimb scutece sau sa sterg la nas vreu mucos sau vreo mucoasa.

7.      Blanc Coffee (acum hotarati-va e “coffee” sau “café”?) - nu pot sa patrund pentru ca nu am Cadillac roz, ceas Dolce&Gabbana, decolteu pana la buric, mese ( a se citi extensii de par) si chef sa trantesc un “feeling loved” de vreun specimen.

8.      Life Club (nu e sub pasaj) dar se pare ca e un must see. Pentru ca e vorba de Blaga de la Oradea, fratele meu. Si e plin de sclifosite si sclifositi sub 18 ani, pensati si cu cosuri pe fata. Dar are un succes nebun. Classical is magical!

9.      Excess Whisky (nu e whiskey?) and Bitter Bar - suna sofisticat, dar un pasaroi mi-a soptit ca sunt  "fumuri in exces" la baita. Si eu nu vreau sa zica lumea ca am fumuri, asa ca...

10.  Steam - e in lucru, dar se anunta ceva incendiar...adica "aburi". Sa speram ca nu e doar o abureala.

11.      Baliiiii!!!! L-am lasat intentionat pe ultimul loc chiar daca e cel mai cel clubusor de la noi. Adica, BALI! Magic, misterios, infumurat, aerat. Mie mi se pare rasuflat, cu mese rezervate din tata in fiu, cu aceleasi mutre, mai limpezi sau mai “afumate”, cu aceleasi ritmuri DJ-istice (ai doua posibilitati – sau te urci pe un podium si acaparezi privirile languroase ale vreunui tip spilcuit, cu masinuta parcata la intrare, nerabdator sa iti dea un ride pe scaunele de piele sau dai din cap, in virtutea inertiei, ca o vacuta in plina vara, incercand sa alungi mustele).

Si mai sunt o gramada de asemenea locuri, dar nu le voi enumera aici pentru ca pur si simplu m-am plictisit. Bineinteles, ca sunt si locuri foarte OK, dar ramane pe altadata. Si bineinteles ca voi continua sa ies pentru ca ma fascineaza acest spectacol “miscator”.

Have fun!

M.

3 comentarii: