Blogger Widgets

vineri, 20 martie 2015

Tacerea mea e...pretioasa



Ei bine, am trait-o si pe asta. Am racit. Si mi-am pierdut vocea. La propriu. Si cred ca este una dintre cele mai interesante experiente din viata mea. Si socante. Pentru ca eu, in general, sunt o galagioasa, strig, ma agit, vociferez, ma cert, si cand ma cert vreau sa am cu cine sa ma cert, tip si asa mai departe. Si acum sunt…muta. Dar e bine. Pentru ca am realizat ca pot sa ma exprim si fara sa vorbesc, fara sa ma agit prea mult. Pentru ca mi-am dat seama ce placuta e tacerea. Sunt doar eu si gandurile mele. Doar eu si tacerea mea. Si mi-am dat seama cat de pretioasa e. Si cat de pretioasa ar fi fost in anumite momente cand am vorbit si nu trebuia, cand am ripostat si nu trebuia, cand am tipat si nu trebuia, cand m-am certat si nu trebuia, cand am spus lucruri pe care nu trebuia sa le spun. Bineinteles, ca pot sa exprim lucruri si acum, o fac chiar in acest moment, dar cand rostesti cuvintele, cand mimica ta exprima totul, e altceva. Fata ta, ochii tai, gura ta sunt acesti dusmani nemilosi, tradatori ai adevaratelor tale trairi.

Dar mi-am dat seama si de altceva. Ca sunt atat de putini oameni care spun totul in cuvinte putine si prea multi care nu spun nimic, doar vorbe goale intr-o avalansa de idei lipsite de consistenta. Si am invatat sa imi ascult tacerea. Si acum stiu cu certitudine cat de libera sunt pentru ca pot sa gandesc, pentru ca tacerea mea, de fapt, vorbeste.


Un gand tacut.


M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu