Blogger Widgets

vineri, 8 martie 2019

Femeie….


Secretul meu sunt braţele mele, trupul meu, atingerea mea, paşii mei, curbura buzelor mele. Pentru că sunt femeie. Aceasta sunt eu. Secretul meu este focul ochilor mei, albeaţa dinţilor mei, buzele mele roşii, şoaptele mele, bucuria din mersul meu. Soarele din zâmbetul meu, curbura spatelui meu, graţia mea, tic-tac-ul tocurilor mele, părul meu, palmele mele, nevoia ta de a avea atenţia mea. Pentru că sunt femeie. Strălucirea pielii mele, licărirea din ochii mei. Felul în care merg, râd şi vorbesc. Sunt femeie. Sunt o picătură de soare într-o îndoială de nesiguranță. Sunt o voce mângâietoare într-o mulțime de haos. 


 Sursa: arhiva personala
Sunt un zâmbet în prezența celor mai profunde temeri ale mele. Sunt aceeași persoană în lumină și întuneric. Sunt autentică. Sunt reală. Sunt o picătură de apă dulce într-un ocean de sare. Sunt femeie. Mă mişc ca mătasea în adierea brizei. Strălucirea mea este moale, totuşi puternică . Ochii mei, castanii şi mari, sunt străpunşi de raze de soare. Părul meu lung, brunet, străluceşte în timp ce se prăbuşeşte cu graţie de-a lungul umerilor mei. Râsul meu aduce bucurie la fel ca liniştea pe care o aduce natura în singurătate. O eclipsă totală a frigului iernii, permiţând doar primăvara caldă și vara. Săruturile buzelor mele dulci au gustul fructelor coapte. Mâinile mele au atingerea apei. Privirea mea e plină de dragoste. Sunt tot ce vreau. Sunt femeie.

LA MULŢI ANI, DRAGELOR!

Cu drag,
Mira

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu