Blogger Widgets

luni, 18 iunie 2018

Fatalitate…


Citatele de mai jos îi aparţin lui Răzvan Exarhu. Le voi folosi azi (deşi eu nu mă dau în vânt după duhuri pe FB, dar…) , în această seară pentru a încheia o zi în care mi s-a dovedit ce uşor pot “să-mi rup gâtul” dacă nu stau în banca mea, dacă am o părere, dacă nu tac, dacă mă revolt, dacă spun ceea ce cred într-o lume în care primează tăcerea tâmpă, lipsa de colegialitate, neasumarea şi, mai ales, mitocănia şi fandoseala ieftină. Dar ce ştiu eu? 
                                                         Sursa:https://beta.prx.org/stories/176107-silence

“Nu se poate, nu se face, nu se cade, nu se vrea, nu poţi, nu are rost, nu e momentul, nu o să reuşeşti. Astea sunt sfaturile pe care le primim din timp, constant, de la o mulţime de binefăcători dezinteresaţi…
NU este silaba sacră a practicanţilor descurajării ca stil de viaţă. Cei care dau sfaturi fără să transpire sunt cei care pot preda cursuri de lipsă a îndrăznelii, de stagnare, de fanfaronadă şi de şmecherie meschină…
Aşa poţi afla drumul care te duce direct către momentul în care-ţi vei rupe gâtul fără nicio şansă de recuperare.” RăzvanExarhuFericirea e un ac de siguranţă

Iar eu l-am aflat. Naşpa! Ştiu…cineva ar spune că nu se cuvine, dar e prea mişto cuvântul!


M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu