Blogger Widgets

luni, 11 iunie 2018

Oradea, te iubesc...


Oraşul meu frumos. Pe care îl descopăr în fiecare zi. Mereu diferit dar acelaşi. Imi iubesc oraşul. Pentru că este frumos. Pentru că este al meu. Oraşul meu. Oraşul în care mă trezesc în fiecare dimineaţă. Oraşul pe care îl străbat în fiecare zi. Oraşul în care adorm în fiecare seară. Oraşul în care visez. Câteodată în culori. Câteodată în alb negru. Dar eu ador albul şi negrul. Oraşul meu este frumos. Stiu. Mă repet. Dar ce contează? Oraşul care a crescut cu mine. Oraşul care mă face să îl iubesc în fiecare zi.




Oraşul acesta care nu mă lasă să plec. Ca într-o poveste de dragoste cu nehotărâţi. El este hotărâtul iar eu nehotărâta. Dar îmi place că oraşul meu este hotărât să facă tot ce poate să mă impresioneze. Să mă convingă că merită iubirea mea. Să îmi gâdile orgoliul de iubită. Este hotărât să mă facă să plâng. Să râd. Cu lacrimi. Cu gura până la urechi. Să ţip. Să mă lamentez.  La fel ca într-o poveste de iubire. Uite, Oradea, iubitule cu nume de fată, în ciuda unor mici aroganţe inevitabile, te iubesc, dragule!
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu