Blogger Widgets

joi, 28 septembrie 2017

Puncte...



Unii preferă să rămână toată viaţa la fel. Refuză cu îndârjire să-şi imagineze cum ar fi fost dacă ar fi altfel. Aleg să rămână în sfera comfortabilă a ceea ce sunt fără să încerce un simplu exerciţiu de imaginaţie. Cum ar fi dacă? Intr-un fel meschin, îi invidiez pe cei care refuză să strige sau să audă strigăte, pe cei care pot să-şi închidă minţile şi inimile la orice suferinţă care nu îi atinge personal. Dar nu mi-ar plăcea să fiu ca ei. Nu cred că ei au mai puţine coşmaruri decât mine sau sunt bântuiţi de mai puţini monştri. 


 Sursa: "Give Me Love" by Yayoi Kusama
Nu mă consider foarte rebelă, deşi am auzit că mulţi mă văd aşa. Dacă a fi rebel înseamnă să lupţi împotriva ipocriziei şi prostiei, împotriva acelor reguli invizibile care ajung să-ţi guverneze viaţa, atunci poate că sunt. E adevărat că nu îmi place să “execut” ce mi se spune pe un ton poruncitor, dar fac şi eu lucruri care, uneori, nu îmi fac plăcere, probabil dintr-un simţ al datoriei. Si e adevărat că, poate, uneori, sunt mai “sălbatică”. Dar prefer această stare “domesticirii” pentru că niciodată nu mi-a plăcut să merg la circ. Pot să înţeleg că nu mulţi mă înţeleg, dar nu aş putea, precum unii, să refuz cu încăpăţânare să ajut sau să iubesc oamenii pentru că a­-ţi iubi semenii înseamnă să recunoşti că ei există la fel de mult ca tine, nişte puncte în acest univers magic.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu