Blogger Widgets

duminică, 8 martie 2020

Femei...


Sunt o femeie puternică şi independentă. Repet. Sunt o femeie puternică şi independentă. Ştiu că pot atinge stelele. Sunt puternică pentru că nu mi-e frică să îmi rup o unghie. De fapt, nu mi-e frică să îmi croiesc propriul drum. Nimic nu mă poate opri să îmi îndeplinesc visele şi aspiraţiile. Sunt independentă. Nu cred în fanteziile Disney cu prinţese. Pentru că, vedeţi voi, pot să opresc singură vrăjioarea cea rea, pot să mă lupt singură cu dragonii şi mai am timp să îmi conduc regatul. Sunt independentă pentru că pot să gândesc singură. Nu am nevoie de Vogue să îmi spună cum să mă îmbrac. Nu am nevoie de media să îmi spună cum să arăt. Nu voi fi niciodată o Barbie. Ea este doar perfecţiunea plastică şi o fantezie falsă. Eu sunt, cum ar spune americanii, “the real deal”. Sunt mai mult decât ceea ce vedeţi. Sunt mai mult decât o faţă. Pot să îndur durerea aproape rupându-mă în jumătate pentru că, dincolo de chin, o femeie tocmai devine mamă. Sunt mai mult decât un trup. Sunt un templu care merită respect. Eu ofer necondiționat, iubesc dincolo de rațiune, iert din când în când. Da, pot fi neputincioasă, înfiorătoare și vulnerabilă pe de o parte și pot fi puternică și de încredere Da, pot să cad pradă emoţiilor, dar pot să merg cu capul sus şi cu zâmbetul pe faţă. Am o voce. Am o minte. Am un suflet. Pe care nimeni nu le poate controla. Sunt puternică şi independentă. Sunt  femeie. 


 Sursa: https://www.facebook.com/deliatirla.art/photos/a.184434898574761/805605679791010/?type=3&theater 

O femeie adevărată. Iar femeile adevărate nu vă vor lăsa niciodată în urmă. Femeile adevărate vor striga dacă nu le auziţi vocea. Femeile adevărate vă vor arăta calea. Femeile adevărate vă vor simți durerea cea mai profundă. Femeile adevărate nu sunt atât de fragile pe cât credeţi. Femeilor adevărate nu le este frică să spună adevărul. Femeile adevărate nu se ascund în spatele atuurilor lor. Femeile adevărate nu își arată frumusețea. Femeile adevărate sunt mândre de defectele lor. Femeile adevărate au suflete frumoase. Femeile adevărate strălucesc în întuneric. Femeile adevărate știu ce vor. Pentru că femeile adevărate iubesc din toată inima.
La mulţi ani, femeilor adevărate!
Mira #pierdutaprintrecuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu