Blogger Widgets

joi, 13 decembrie 2018

Leggerezza...


Sunt multe lucruri care îmi plac, să le văd şi să le experimentez. Îmi place să citesc, îmi place să scriu; îmi place să gândesc, îmi place să visez; îmi place să vorbesc, îmi place să ascult; îmi place să privesc răsăritul dimineaţa, îmi place să privesc luna noaptea; îmi place să simt muzica inundându-mi faţa; îmi place să miros vântul pe malul mării; îmi place să privesc norii şi să am mintea golită de gânduri; îmi place să fac experimente de gândire când nu pot să dorm; îmi plac florile de primăvară, ploaia de vară, frunzele toamna şi zăpada iarna; îmi place să mă culc târziu şi să mă trezesc târziu; îmi place să fiu singură, îmi place să fiu înconjurată de oameni; îmi place liniştea de la munte; îmi place zgomotul oraşului; îmi plac cărţile întunecate şi filmele romantice; îmi place pământul; îmi place natura.   

Si îmi mai place un cuvânt “leggerezza”. Îmi place cum sună şi ce înseamnă. Îmi place să fiu aşa. Si poate un pic superficială. Dar cel mai mult îmi place să râd. Un pic superficial, nu?
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu