Blogger Widgets

miercuri, 13 iulie 2016

Marea...




Iubesc marea. O mare albastră, o mare coral, o mare răcoritoare şi liniştită. Dacă aş avea o barcă, mi-aş petrece viaţa pe mare, legănată de valurile ei. Iubesc marea mai mult decât îngheţata. Dacă aş putea, aş trăi pe o insulă îndepărtată, uitată de lume, înconjurată de valuri, de nisip, de scoici şi meduze. Aş construi castele de nisip şi nu mi-ar păsa că se dărâmă sub loviturile valurilor ei. Mi-aş petrece timpul lângă ea, mângâiată de razele soarelui, atinsă de valurile ei spumoase. 


Mi-aş scrie visele pe nisip şi nu aş fi supărată pe ea că le şterge. Mi-aş încrusta dorinţele secrete pe un pergament, într-o sticlă şi aş arunca-o în valurile ei. Să o poarte departe departe. M-aş lăsa purtată de valurile ei, ca într-un leagăn făurit de zâne şi aş putea atinge curcubeul. Aş lăsa-o să mă ducă unde vrea ea, acolo unde degetele mele i-ar putea atinge inima, palpând de viaţă şi culoare. Iar visele mele, oamenii din ele ar avea culoarea coral. Iar eu aş fi cea mai fericită de pe pământ.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu