Blogger Widgets

duminică, 3 mai 2020

Radical...


Obişnuiam să mă învinovăţesc cu privire la lucrurile care nu mă făceau să mă simt bine. Oamenii, observațiile, comentariile, chiar şi conturile de Instagram sau Facebook pe care le urmăream ca „să fiu informată” mă făceau să simt un gust amar în gură de fiecare dată când le deschideam.
Mă învinovăţeam pentru că întotdeauna mi-am dorit să fiu o persoană iubitoare, înțelegătoare, amabilă și curioasă. Am vrut să înțeleg toate aspectele unei vieţi trepidante şi „interesante” (am încercat chiar să mă uit la un sezon complet al Kardashiencelor doar să încerc să le „înțeleg”...nu am reuşit).

                 Sursa:http://magazine.art21.org/2017/12/07/radical-art-in-a-conservative-school/#.Xq7Mu81S_IU 
 
Apoi, într-o zi am început să înțeleg cât de mult mă durea acest mod de a gândi. Multe prietenii erau dureroase şi goale, unele aspecte ale vieţii, societăţii ajungeau la mine într-un mod înspăimântător, iar ceea ce vedeam pe reţelele de socializare (care uneori cred că sunt versiuni în miniatură a ceea ce lăsăm să intre în viața noastră), literalmente, îmi răneau ochii și inima.
Încet încet am devenit radicală. A fi radical pentru mine înseamnă a putea spune nu fără a justifica sau a intelectualiza. Este greu. Este foarte greu. Cel mai greu este să renuţi la anumite relaţii. Pfuuu! Greu. Am început să nu mai urmăresc nimic care nu mă făcea să fiu fericită să urmăresc. Am decis să aleg în mod conștient sursele mele de informații. Oh, și blochez pe oricine care lasă comentarii urâte şi neconstructive. Şi aşa mai departe...Înţelegeţi voi.
Câteva săptămâni bune au trecut de atunci și viața mea este complet, în întregime, incredibil de mai blândă. Și simt că, fără toţi aceşti indivizi inutili în jurul meu, sunt de fapt o persoană mai amabilă, curioasă și mai înțelegătoare, așa cum am vrut să fiu. Dar sunt și o persoană radicală. Ceea ce nu înseamnă că sunt o nenorocită - înseamnă doar că nu poți fi blând, vulnerabil și deschis dacă nu ești şi foarte protector cu tine însuţi/însăţi...
 
M.#pierdutaprintrecuvinte 

P.S. Ce înseamnă cuvântul „radical”... probabil veţi descoperi în comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu