Blogger Widgets

duminică, 5 martie 2017

Medical Cosmetic by Nicoleta Sabou…



Frumoasele mele, pentru că a venit primăvara şi toate avem nevoie de un pic de pampering,  să fim şi mai strălucitoare decât suntem, vreau să vă recomand un salon: Medical Cosmetic by Nicoleta Sabou. Cred că ştiţi cât este de important să ai o cosmeticiană bună care să îţi cunoască faţa, corpul, să îţi dea sfaturi, să te certe când este nevoie (şi eu am nevoie de cineva care este mai încăpăţânat şi mai tiran decât mine în acest domeniu), la urma urmei să te aprecieze ca individualitate, cu trăsăturile şi caracteristicile tale. 


 Sursa: Medical Cosmetic by Nicoleta Sabou
Uite, mie îmi place să merg la Medical Cosmetic pentru că este extrem de profesionist şi curat. Ajungi, urci scările şi intri în cabinet. Totul este alb, imaculat, te întinzi pe pat iar în faţa ta ai un perete de sticlă prin care poţi să vezi copacii şi cerul. Iar Nicoleta este o drăguţă afurisită, o bătăioasă care îţi spune verde în faţă ce are de spus cu ajutorul căreia m-am dezbărat de prostul obicei de a sta veşnic cu mâinile pe faţă. Deşi eu nu postez prea multe poze în care îmi arăt faţa, am înţeles că faţa mea are potenţial pe termen lung, că nu îşi arată vârsta reală şi mi-am spus de ce să nu am şi mai mare grijă de ea?  Eu fac tratamente simple, neintruzive, cu oxigen hyperbaric, sunt foarte atentă ce mănânc şi am grijă să beau multă multă apă în fiecare zi. E aproape un cliché şi fost o corvoadă la început, mă simţeam ca o raţă, dar după o vârstă trebuie să înţelegem că totul depinde doar de noi şi de ambiţiile noastre. Ultimul tratament pe care l-am făcut se numeşte Time Interceptor. 


 Sursa: Medical Cosmetic by Nicoleta Sabou
Este un  tratament care necesită trei şedinţe şi cuprinde: peeling, mască contur ochi şi buze, mască globală/masaj, ser antirid şi conţine o mulţime de boostere. Acest tratament are efect de hidratare profundă, catifelează pielea, umple ridurile, îmbunătăţeşte elasticitatea, îmbunătăţeşte sinteza lipidelor, previne contractura musculară, este antioxidant. Pielea mea este strălucitoare şi catifelată. 
Sursa: Medical Cosmetic by Nicoleta Sabou

Si m-au complimentat fete şi ştim noi cum sunt fetele. Aşadar, dacă vreţi să fiţi şi mai frumoase decât sunteţi, să descoperiţi secretul tinereţii înfloritoare, faceţi o vizită Nicoletei. Dar, fetelor, nu uitaţi, zâmbetul este arma noastră secretă! Zâmbiţi şi fiţi zglobii în această primăvară surprinzătoare!


M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu