Blogger Widgets

luni, 24 august 2015

Pentru ipocriţi…



Am văzut recent o postare a unui băiat care a slăbit. A postat două poze: una în care se văd nişte kilograme în plus iar cea de- a doua cu rezultatele dietei. Before and after…
Mi-a plăcut mai ales pentru că sunt rare cazurile în care băieţii postează asemenea poze şi mai ales cazurile în care îşi recunosc aşa numitele “defecte”. Depinde ce înţelege fiecare prin “defecte”. In general, văd doar poze cu băieţi bine făcuţi, gata parcă să ia cu asalt titlul de Mister Olimpia, cu spatele cât o casă, cu nişte mânuţe scurte şi umflate, cu tot arsenalul de forţos şi super man. Fără să realizeze că există un singur SUPERMAN! In latex. Albastru şi roşu! Dar ei nu cred că au curajul să îl poarte. Latexul. Pentru că pur şi simplu nu au curaj!
Dar să revin la postarea respectivă. Am fost uimită să văd răutatea ce urla din comentariile unora. Mie mi s-a părut că băiatul a dat dovadă de curaj. Curajul să recunoască că şi ei, băieţii, se confruntă cu asemenea probleme, că e greu să slăbeşti şi să posteze pozele respective. Dar iniţiativa lui nu a fost apreciată de toată lumea. Cică acum tricourile strâmte (care-i treaba cu tricourile astea strâmte, lipite pe un trup de bărbătoc nu ştiu) nu vor sta bine pe el şi, în plus, e semn de sărăcie să atârne aşa hainele pe tine. Apoi, un comment menţiona că a rămas cu sâni. Eu nu îmi permit să folosesc cuvântul pe care l-a folosit individul respectiv dar mi s-a părut revoltător de crud. Băiatul acela chiar s-a chinuit şi merită încurajat. De ce ar trebui să vin eu acum şi să comentez doar aşa să mă aflu în treabă? Pentru că eu cică arăt mai bine? După care standarde? Standardele acestei societăţi false, din plastic, în care un fost atlet şi-a pus sâni? Si a primit un  premiu? Mi-ar place să am o atitudine sfidătoare şi să mă iubesc mai mult decât orice pe lumea aceasta, dar nu cred că e foarte sănătos. Mental.
Care-i faza cu concursurile astea de frumuseţe, cu pozele astea “mişto”, fotoşopate, editate, de studio, pline de zâmbete şi falsitate? Ia mai lăsaţi-mă! Doar nu suntem în “Pădurea veselă”! Ar trebui acum să mă arunc de pe Hilton (că e destul de înalt) că nu am pleata bogată ca Ileana Cosânzeana, că am sânii mici, că nu sunt înaltă, că am sprâncene dese, că nasul mi se pare cam mare, că fundul e nu ştiu cum, că nu am picioare lungi până în gât, că am al doilea deget la picior mai lung decât primul, că nu am buzele Angelinei Jolie, că am părul creţ, că îmi place negrul, cel mai mult şi mai mult (Si nu, nu port doliu cum mă întreabă toţi!), că îmi plac tricourile largi, albe şi negre, că îmi plac blugii tăiaţi, că urăsc rochiile super mulate din latex, că nu îmi plac push-up-urile, că îmi plac sutienele simple din dantelă (mare dezavantaj, sîc), că îmi plac cămăşile bărbăteşti şi colierele mari, că îmi displac fustiţele până în fund şi tricourile super strâmte, că îmi plac tenişii, că urăsc sarmalele în cap, frezele elaborate de nevastă de fotbalist din anii ’70, cocurile acelea cu gogoaşă, mare, cât mai mare, genele false, unghiile false, buzele false, că printul leopard îmi creează senzaţia de frică, etc.
Dar poate nu am dreptate şi goana după celebritate este atât de acerbă încât discursul meu să pară desuet şi trist. Inţeleg până la un punct această dorinţă de a arăta bine, dar nu voi înţelege niciodată răutatea unora care şi-au făcut o meserie din a eticheta. “Ce grasă!” “ Ce slabă!” “Ce urâtă!” “Ce frumoasă!” “Ce neagră!” “Ce albă!” “Ce creaţă!” “Ce întinsă!” “Ce pitică! “Ce prăjină!” “Ce ce ce!” Acum ar trebui să mă supăr pe mama că s-a îndrăgostit de tata care are părul creţ? Sau că buni l-a iubit pe bunu şi nu pe unul de 2 metri? Sunt convinsă că pentru ei sunt cea mai cea şi cea mai cea!
Drăguţelor şi drăguţilor, ce rost are să vă chinuiţi? De ce nu vreţi să fiţi voi, aşa cum sunteţi de fapt? Si să nu fiţi răutăcioşi cu ceilalţi care sunt altfel, dar la fel de frumoşi ca voi. Si ştiţi voi, a fi comun este atât de neoriginal.
O îmbrăţişare perfect de imperfectă.
M.
Am scris intenţionat greşit anumite cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu