Blogger Widgets

vineri, 17 martie 2017

Pentru răutăcioase…



Acesta este un repost, dar îl dedic cu toată dragostea (iar eu când fac ceva din dragoste…) tuturor plictisitelor, invidioaselor şi curioaselor. Oricum, dragelor, nu vă voi spune niciodată nimic legat de acest subiect pentru că ceea ce postez sau scriu mă priveşte exclusiv pe mine şi nu voi implica niciodată o anumită persoană în lucruri la care doar eu pot să răspund. Deşi, după cum bine ştiu, femeile răutăcioase şi invidioase trebuie tratate cu o indiferenţă cruntă. Dar, na…


De ce ar trebui să răspund la întrebări precum “Vai, dragă, dar când te căsătoreşti?”, “Vai, dragă, dar când vrei să ai un copil?”, “Vai de mine, timpul trece!”. Intrebări întrebătoare ale unor femeiuşti care nu reprezintă nimic pentru mine, nişte vrăjitoare răutăcioase, veninoase, înecate în “fericirea” lor casnică.  Vai, dragă, când şi dacă îmi voi pune pirostriile (pentru că tu ai transformat instituţia respectivă în ceva în care eu nu prea mai cred), o voi face în secret, doar aşa să nu ştii tu şi să mai ai un subiect de disecat în timp ce ronţăi un “sparanghel” blegit şi să te dai de ceasul morţii că nu ştii dacă alesul are maşină sau căruţă, lei sau dolari, păr lung sau păr scurt, ochi albaştri sau negri, dacă m-a cerut la Paris sau la Cucuieţii din Deal, dacă mi-a dat un diamant sau o păpădie şi alte detalii care îti fac ţie viaţa “mai” interesantă. 

De ce ar trebui să mă iau la întrecere cu cele de vârsta mea? Eu cred că fiecare are ritmul propriu. Imi dau seama că societatea funcţionează după nişte reguli, dar dacă nu ar fi câţiva care le-ar încălca, unde ar mai fi sarea şi piperul de toate zilele?
De ce ar trebui să nu mă simt în largul meu că sunt liberă să fac ce vreau, când vreau şi unde vreau. Vai, dragă, de fapt ştiu că mă invidiezi că pot să las totul baltă şi să îmi iau zborul când am eu chef şi unde am chef fără să fac zece planuri!
De ce de ce de ce? Nu ştiu. Dar am o bănuială că totul ţine de alegeri. Si sunt alegerile mele şi nu ale tale. Aşa că, dragă, te rog să îmi respecţi alegerile pentru că eu îţi respect alegerile şi nu întreb niciodată de ce te-ai măritat cu un urât bleg, de ce ai copii atât de needucaţi, de ce eşti atât de rea, de ce eşti atât de singură în doi, trei sau zece, de ce te îmbraci ca o plictisită de viaţă şi veşnic motivezi absenţa sau neimplicarea ta invocând statutul de familistă, ocupată până peste cap ... si cu viaţa mea, aşa cum este ea, colorată şi plină de surprize! Sîc!
Iar discreţia chiar este o virtute, deşteptelor!

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu